Lawak...

Sabtu, Mei 16, 2009

Aged Women

What is the difference between girls/woman aged: 8, 18, 28, 38, 48, 58 and 68?

At 8 — You take her to bed and tell her a story.

At 18 — You tell her a story and take her to bed.

At 28 — You don't need to tell her a story to take her to bed.

At 38 — She tells you a story and takes you to bed

At 48 — She tells you a story to avoid going to bed.

At 58 — You stay in bed to avoid her story.

At 68 — If you take her to bed, that'll be a story!

Cerita Agak-Agak Lawak

Pagi tadi aku ngan kawan aku ade borak2 kosong kat sekolah. Adelah sorang kawan aku ni die cerita pasal abang die lambat gi usrah kat klcc.

Abang dia pergi ngan kawan dia terlambat 20 minit. Jadi masa dia nak masuk usrah die terjumpa sorang bangla islam kat dalam tu. Dialog dia macam ni lah aku dengar drpd kawan aku.

bangla = kenapa kamu liwat (dia maksud lewat bukam liwat)

k.abang aku = mane ade saya liwat (kawan kepada kawan abng aku pun pelik)

bangla = ye awak liwat 20 minit dengan kawak ni

k.abang aku = ha (pelik garuk2 kepala)

bangla = lain kali jangan liwat

ditembak pada yg ke 99

1 dan 2 (tukar dari A & B) merupakan pemburu yang tersesat didalam hutan. merekah telah ditakdirkan untuk menumpang di rumah suku kaum orang palsu yang mempunyai anak perempuan yang cantik dengan syarat tidak boleh mendekati anak perempuannya itu atau menerima hukuman.

Secara sengaja @ x sengaja, si 1 dan 2 tu tadi telah melanggar peraturan tersebut maka mereka tu pun dikenakan hukuman.sebagai hukuman mereka di suruh membawa pulang buah-buahan yang mereka suka yeng ada di dusunnya seberapa banyak yang mereka mahu dengan harapan mereka akn dibebaskan.

beberapa jam selepas itu si 1 dtg bw ciku sebanyak 1 kereta sorong yang secara kebetulan berisi 100 biji.

orang palsu: kamu mesti masukkan kesemua duku itu kedalam dubur kamu dengan syarat tidak boleh ketawa ataupun kamu akan ditembak.....

c 1 pun berusaha memasukkan buah tersebut sampai yang ke 99. tapi belum sempat dia memasukkan yan ke 100, dia tiba2 ketawa... jadi dia pun ditembak.

nak tau apa sebab dia ketawa?.

.

kawan dia datang dengan dengan bangganya membawa 1 LORI durian he..he... ada paham???

Jangan Menjerit

Fauzi dan isterinya, Maria pergi ke Pesta Pulau pinang setiap tahun. Apabila terpandang pesawat ringan yang membaw dua penumpang berlegar-legar di udara fauzi termenung.

"Maria, abang teringin naik pesawat tu," kata Fauzi.

Setiap tahun Maria akan memberikan alasan yang sama bagi menghalang hasrat suaminya.

"Tak payahlah bang, RM 50 untuk sekali naik, oii... mahal tu, membazir saja. Duit sebanyak tu boleh beli banyak benda lain. Tahun berikutnya, Maria dan fauzi pergi lagi ke pesta tu. Fauzi masih ingin menaiki pesawat ringan.

"Maria, abang dah berumur 65 yahun sekarang. Kalau abang tak naik hari ini, mungkin abang tak akan dapat peluang buat selama-lamanya." kara Fauzi.

"Abang, RM 50 tu mahal, membazir saja," kata Maria. Sedang mereka berbual, tiba-tiba juruterbang datang dan mempelawa kedua-dua menaiki pesawat itu dengan percuma tetapi dengan satu syarat.

"Makcik dan pakcik mesti duduk diam dan tidak berkata sepatah pun semasa di udara. Tetapi kalau makcik dan pakcik menjerit, saya kenakan bayaran RM 50," kata juruterbang.

Maria dan Fauzi setuju. Sewaktu di udara, juruterbang melakukan berbagai-bagai aksi, menjunam, tunggang terbalik dan berpusing-pusing tetapi tidak ada sepatah pun perkataan yang keluar dari mulut kedua-dua mereka. Berulang kali juruterbang melakukan aksi-aksi ngeri namun pasang itu tetap tidak menjerit.

"Wah hebatnya... saya dah lakukan macam-macam cara untuk membuat pakcik dan makcik menjerit tapi tak berjaya," kata juruterbang.

"Sebenarnya saya nak menjerit tadi semasa Maria terjatuh dari pesawat tapi RM 50 tu besar, membazir saja," kata Fauzi.

0 ulasan:

Catat Ulasan

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP