Anak Dara Bernilai RM4.9 Juta

Ahad, Mei 31, 2009



Raffaela Fico , 20, merupakan seorang model dari Itali..Dia telah bersumpah bahawa yang dia ni tak pernah..NEVER!!…Mengadakan hubungan romen seks dengan sesiapa pun..Dia dah buka tawaran untuk sesiapa yang berhasrat nak teroka dara dia dengan bayaran 1 Juta Euro bersamaan dengan £792,000 (Pound Sterling) atau RM4.9 juta..


Dia yang juga salah seorang model majalah untuk lelaki berkata : " Saya tidak sabar untuk melihat siapa yang sanggup membelanjakan wang untuk memiliki saya."Dengan wang sebanyak tu , dia akan gunakannya untuk memebeli sebuah rumah di Rome dan membayar yuran kelas lakonan.



p/s: takder keje aku.. kut aku ada duit banyak tu.... dr abis duit kat dia... baik aku gi habis duit gi melancong dgn family, makan2 ker... gi haji ke... ada gak faedah....

0 ulasan:

Catat Ulasan

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP